Старша група дитячого садка


Дитяча сексуальність: що нормально, а що ні


День народження в дитячому саду - свято для дитини в колі друзів і звичній обстановці
... Досить "нешкідливими" можна вважати: Кекси; печиво; бісквіти; Натуральні соки / компот; Фрукти (банани, яблука, груші). Альтернативу іменинний торт успішно складе коровай (без крему) з повидлом і родзинками, який також можна прикрасити свічками або феєрверком. Розваги та ігри на день народження дитини в дитячому саду За розробку програми для дітей може взятися мама іменинника в компанії з ініціативними подругами або родичами. Простіший варіант - запрошені артисти. Вибір необхідно робити виходячи з фінансових можливостей, а також політики самого садка. План розваг на день народження дитини в дитячому саду повинен складатися з урахуванням ...
... Малюки трьох-п'яти років з працею утримують увагу, їх складніше організувати і задіяти в конкурсах. Для них цікавими стануть хороводи, рухливі ігри, танці. Особливо вразливі діти можуть злякатися яскравих костюмів, гриму, гучної музики, це необхідно враховувати при підготовці програми. Діти в підготовчій і старшій групі легше йдуть на контакт, активно беруть участь в естафетах і творчих конкурсах, підтримують ігри та вікторини. Складаючи план заходу, важливо подбати про помірність в грі і розвагах, щоб не перезбудити психіку дітвори. Грамотний підхід, чіткий план і узгодженість дій здатні перетворити дитячий день народження в справжнє свято, яке залишиться надовго в пам'яті ...


... А якщо в сім'ї багато дітей, пальчикова гімнастика часто стає улюбленою грою старших з молодшими. Ми зібрали 12 ігор для різних вікових груп, багаторазово випробуваних досвідченими педагогами на своїх заняттях. Про те, що пальчикова гімнастика потрібна всім малюкам і дошкільнятам, знають багато батьків. У сучасному світі, з його готовими іграшками і великою кількістю побутової техніки, дитячі пальчики отримують все менше корисної роботи. На допомогу приходять ...


... Девізом лікувальної фізкультури став афоризм Тіссо: "Рух може замінити різні ліки, але жодні ліки не в змозі замінити рух". У нашому дитячому садку створені всі умови для систематичного, профілактичного впливу на організм дитини. Протягом усього дня в групі підтримується оптимальний руховий режим: ЛФК, фізкультурні заняття, фізкультхвилинки, рухливі ігри, пальчикова гімнастика, ігри на свіжому повітрі, спортивні свята, розваги, лікувальний масаж, лікувально-коригуюча гімнастика, фітотерапія, басейн. Систематичні заняття плаванням, купання сприятливо позначаються на розвитку органів дихання дошкільнят. При плаванні підйомна сила води, що підтримує дитини на поверхні, ка ...

Читати всі обговорення і залишити коментар

Ці вправи всім дітям необхідні. Ну чому б не зобов'язати фітнес-клуби ОБОВ'ЯЗКОВО пропонувати програми для дітей (навіть якщо батьки в цей фітнес-клуб не ходять). Ну і нічні клуби в денний час можна було б використовувати для дитячого фітнесу - в кожному будинку зараз такий клуб. Якщо танцпол вимити з милом і розкласти килимки - цілком собі зійде за спорт.зал.

07.12.2009 13:13:44

Дивна стаття.
На тлі дефіциту дет садів, і потворного і непрофесійного ставлення до дітей в останніх ... Говорити про профілактики опорно-двиг апарату в садах, щонайменше дивно, якщо не сказати смішно.
Побудуємо Потьомкінський дет сад?
PS Нещодавно один тато забрав свого сина з саду. Приходить, у дитини взуття на різних ногах. Каже вихователю: "Ви ж бачите, скажіть дитині, щоб перевзувся. Син сам може перевзутися." На наступний день та ж картина ... скаліоза, говорите треба лікувати ... А що з ногами тоді будемо робити? Вихователям немає діла до дітей. В основному там працюють мами дітей, які ходять в той же дет сад.

07.12.2009 12:41:20

... Керує роботою помічника вихователя. Крім того, вихователь веде роботу з батьками з питань виховання дітей в сім'ї, залучає їх до активної співпраці з дитячим садом. Погоджує з батьками профілактичні щеплення дітей, плановані в дошкільному закладі. Якщо дитячий сад повністю укомплектований педагогічними кадрами, в кожній групі працює по два вихователі, які працюють в тісній співпраці один з одним. У вихователя семигодинний робочий день, тому перша зміна починається рано вранці - о 7.00 до 14.00, друга починається о 12.00, а закінчується о 19.00. В період з 12.00 до 14.00 обидва вихователя працюють разом. В цей час педагог, який працює з ранку і проводив заняття, розповідає про події пе ...
... Керівник гуртка по ритміці навчає дітей музично-ритмічним рухам і танців з урахуванням їх фізіологічних і вікових особливостей. Формує і розвиває у дітей музичні, рухові навички, координацію рухів і пластичність. Готує дітей до фестивалів. Медичні працівники Медичними питаннями в дитячому саду займаються старша медична сестра, медсестра по басейну, дієтсестра, медсестра з масажу. Рідше, в спеціалізованих дитячих садах, можна зустріти медсестру по фізіотерапії і медсестру з лікувальної фізкультури. Старша медична медсестра контролює санітарно-епідемічний режим в дитячому саду, а також стежить за дотриманням режиму дня, харчуванням дітей, правильним проведенням ранкової гімнастики, фізкультурних занять і прогулянок ....

Читати всі обговорення і залишити коментар

Доброго дня! Чи має право педагог працювати керівником фізичного виховання в дитячому садку, маючи середню спеціальну освіту за фахом "Дошкільне виховання"

15.06.2016 19:07:16

Підкажіть чи можна мені влаштуватися в дитячий сад вести фізкультуру, якщо я пройду курси дитячого фітнес інструктора і отримаю лезензірованний сертифікат? Або ж для цього обов'язково педогогіческого освіту?

27.02.2013 12:07:20

На які освітні програми необхідно зробити упор, щоб дитячий сад став домівкою радості. Опис найбільш популярних і дієвих програм.


... Якщо ці відносини складаються благополучно, малюк тягнеться до ровесників, вміє спілкуватися з ними, не ображаючи одних і не ображаючись на інших, можна сподіватися, що і в майбутньому він не буде відчувати комунікативних проблем. Групові симпатії і антипатії Уже в старшій групі дитячого садка існують досить стійкі виборчі відносини. Діти починають займати різне положення серед однолітків: одні стають більш привабливими для більшості дітей, інші - менш. Зазвичай таких бажаних дітей, до яких тягнуться інші, називають лідерами. Однак термін "лідерство" досить важко застосувати до групи дитячого садка. Феномен лідерства завжди пов'язується з вирішене ...
... Зазвичай таких бажаних дітей, до яких тягнуться інші, називають лідерами. Однак термін "лідерство" досить важко застосувати до групи дитячого садка. Феномен лідерства завжди пов'язується з вирішенням якої-небудь групової задачі, з організацією колективної діяльності. Але група дитячого садка не має чітких цілей і завдань, у неї немає загальної, об'єднуючої всіх діяльності. Більш правильно тут говорити не про лідерство, а про привабливість або популярності таких дітей. Популярність, на відміну від лідерства, буває не пов'язана з вирішенням спільної справи або з керівництвом яким-небудь процесом, але завжди відображає перевагу даної людини (симпатію до нього) з боку інших. Старші дошкільнята можуть вже доволі динамічно ...

Читати всі обговорення і залишити коментар

Проідя цей етап життя ви поиметь, що стаття ця-повна е-рун-да і не правда.
Прочитавши декілька, sorry, глупиx міркуванні, не змогла читати далі, але всю переглянула. Хоча і написана за всіма правилами report-a.

06.10.2006 13:47:34

Пропрацювавши 15 років з дітьми, можу сказати, що багато в чому не згодна з автором. Дуже часто добрі, чуйні діти як і стають ізгоями в групі, класі. А лідерами, стають сильні, авторитарні, а іноді і просто ті, у кого завжди з собою хороша, дорога іграшка, солодощі, а в школі гроші. На жаль, дуже шкода, але це так.
І ще згодна з nic, що "викладачі самі часто роблять дитину непопулярним." Чим менша дитина, тим це простіше вдається педагогу.

05.10.2006 14:34:28

... Як допомогти малюкові гармонійно вписатися в колектив дитячого садка Уявіть, що ви раптом потрапили в абсолютно невідоме вам плем'я, де люди, хоч і говорять зрозумілою вам мовою, але живуть зовсім за іншими законами і дотримуються традиції, які здаються вам, м'яко кажучи, жахливими. Що ви відчуваєте, зрозумівши, що тепер змушені більшу частину часу проводити в цьому племені і жити за його законами? Шок? Р ...

Читати всі обговорення і залишити коментар

Spasibo.ochen` poleznaja stat`ja.My s sent.gotovimsia v jasli, poprobuju prislushatsia k vashim sovetam.

17.04.2004 16:49:57

Сподобалося! Моїй доньці 3,5, ходить до дитсадка. Все описане мені зрозуміло. Тільки не зрозуміло, як в дитсадку знайти загальної мову із завідуючою хабарника. Чи не знайшла - перейшли в інший дитсадок.

16.04.2004 9:42:59

Шоу-розвага з кульками для дітей старшої групи. Різні ігри з кулями.


... "Щоб дитина сформувався як повноправна особистість, йому необхідно навчитися отримувати задоволення як від спілкування, так і від самотності", - підкреслює Шанталь Флері. Цей процес йде з перемінним успіхом і розтягується на роки. Навіть у старшій групі дитячого садка малюки щодня заново переживають розлуку з батьками. Якщо ви разом з малюком винайдете власні ритуали розставання, якщо він буде впевнений у вашій любові, то поступово зрозуміє, що ця розлука зовсім не віднімає у нього батьків, а допомагає подорослішати. Крім того, залишаючи малюка на піклування інших дорослих, ви на ділі демонструєте, що довіряєте йому, вірите в його самостійність, в те, що під час вашої відсутності не завадить йому відчувати себе щасливим. А це вже немало! Розлука з вами означає всього-на-всього, що ж ...

Читати всі обговорення і залишити коментар

Доньці рік і два місяці, з чоловіком вирішили на одну ніч усамітнитися, залишити дитину з бабусею. Не одноразово залишали на цілий день, аж до сну. Вночі спить іноді добре всю ніч іноді трохи може покапризничать. Коротше переживаю, що вночі може підняти диктуй плач і істерику. Переживаю, але розумію, що пройде, потрібно залишати з бабусею, самої відпочивати. Підкажіть, в разі сильної істерики, як заспокоїти дитину вночі? Дякуємо.

12.10.2018 15:41:47

Дякуємо

16.04.2005 13:58:26

Доброго дня! Сьогодні в дитячому саду дізналася, що в кінці тижня буде батьківські збори з такого приводу. Нібито з наступного навчального року нашу групу об'єднують з підготовчої. Тобто виходить, що в одній групі будуть діти з 4 до 6 років ... І що там буде робити моя дитина серед дітей, які вже щільно готуються до школи (моєї в червні тільки 4 роки буде)? Вихователь толком нічого пояснити не може. Інша мама, яка при цьому була присутня в групі, переводить дитину в ...

Читати всі обговорення і залишити коментар

у нас в минулому році була об'єднана група - старші та підготовчої групи разом.
По суті разом були НЕ основні заняття.
Розвиток мови і математика у дітей була окремо! як і англійський.
Музика, ліплення, малювання і т.п. разом
Все пройшло відмінно, хоча ми теж переживали.
АЛЕ у нас дуже сильний вихователь, і вона з таким станом справ справлялася.

07.04.2016 20:19:45

У всіх, моя із середньої вниз піде в наказовий порядку і таких 5 чол. січень / лютий 2012 саме через переповненість груп у 30 номінально дітей, а то що від 10 до 16 ходили весь рік за фактом всім пофіг ...
Наказ, однак: (((((

07.04.2016 13:37:20

Коротко про проблему: згідно з останньою поправкою до закону про освіту ми з донькою по досягненню трьох років, не отримавши місце в дитячому саду, отримували грошову компенсацію рік. Потім нам запропонували державну няню як альтернативу компенсації - приходила вихователька на шість годин на день (на вибір - перша або друга зміна, я вибрала другу - з 12 до 19 годин). Не можу сказати, що мені сильно подобався цей варіант - вихователька була сувора, авторитарна, але займалася відмінно - за ...

Читати всі обговорення і залишити коментар

Отже, результат:
Місце в саду нам дають з першого квітня. Офіційно - з червня, але кілька дітей йдуть зі старшої групи в школу (в 6,5) і тому звільняються місця. Уже майже все оформили і зібрали, тільки довідка залишилася.
Оплата буде в розмірі 50% від загальної вартості (плюс 20% повернуться на книжку) через пільги "мати-одиначка".
Вихователі дуже милі в групі, пообіцяли, що будуть щодня займатися з донькою, будуть давати домашні завдання, і в школу вона піде підготовленою.
Може, хтось і вважав мене зажрались, але я так вважаю - за 2,5 року черга повинна була дійти до нас всяко. І я домагалася для своєї дитини того, що йому належить законом. У старшій групі заняття йдуть 2,5-3 години в день, а в підготовчій - 4,5 години в день щодня. І все це безкоштовно. Я не змогла б забезпечити це самостійно.
А адже багато батьків і не знають, що мають право викликати своїй дитині вихователя на будинок, якщо йому не дали місце в яслах в його 1,5 року. І про компенсацію багато хто не в курсі. Добре, якщо сім'я забезпечена і в цих послуг не потребує, але таких адже меншість. Так що треба знати свої права і відстоювати їх.

24.03.2016 10:33:53

Що це за поправка? До Вас безкоштовно приходила няня цілий рік на 6 годин на день щодня ??? або Ви платили ту ж вартість, як якщо б дитина сад відвідував?
Це саме матерям-одиначкам такі пільги надаються? Напишіть, будь ласка, з посиланням на закон, якщо не складно. Є родичка мати-одиначка, на роботу не може вийти з-за дитини, декретні закінчилися, дитині майже 2, з садом не зрозуміло поки, складається на біржі праці :(
Але я зрозуміла з Вашого повідомлення, що такі умови при відсутності місця в саду тільки з 3-х.
З приводу Вашого повідомлення. На підготовку до школи, якщо сад звичайний, а не логопедичний, не центр розвитку дитини і т.д. не сподівайтеся. Власне підготовка там так собі і дитсадкові діти стрункими рядами ходять на платні підготовки при школах (реалії минулого року). При цьому в саду можуть бути дуже непоганими інші заняття, але ось саме підготовка - навряд чи.

09.03.2016 23:56:46

Дівчата, прошу ради! Ситуація така! У садку всього 4 групи: 1.младшая (ясла), 2.Средняя, ​​3.старшая, 4.подготовітельная. Тобто якщо дитину віддати в 2 роки - то до школи виходить в якої-небудь групи сидіти 2 года.Еслі в 3 роки - то все в порядку ... Ну якщо не брати до уваги того, хто-то в школу йде з 6-ти років. .. Ще хочу зауважити, що в групі не обов'язково діти одне року народження (наприклад: 2-х років і 3-х років або 3-х і 4-х і т.д.) Дочка пішла в садок з 2-х років ... Зараз їй 5 років. виходить ...

Читати всі обговорення і залишити коментар

напишіть "планую віддавати". а плани можуть змінитися потім ..

04.09.2008 15:00:32

У підготовчій групі дітей націлюють на школу, а ближче до літа видають "свідоцтво про закінчення Д / с". Якщо дитину залишити ще на рік, то у нього може сформуватися комплекс - все однолітки пішли вчитися, а він один залишився

03.09.2008 10:58:08

Добридень! Дівчата, у кого дітки в середній-старшій групах дітки саду! Розкажіть мені, ніж дітки займаються в дитячому садку! Саме мені цікаво найбільше математика, читання, письмо. Я в черговий раз розмовляла з вихователькою. Спочатку вона каже, що Настя бавиться, каже, що не знає, але на моє запитання, що вона не знає, як слід так нічого і не сказала. Я випитувала, чим вони займаються. Вийшло ось що - прямий-зворотний рахунок, дні тижня. Пісні вчать, вірші. Що ще не ...

Читати всі обговорення і залишити коментар

Tak kak ya uchu detei sama, u menya doma ochen 'bol'shaya kollektciya uchebnikov dlya pervogo klassa (1-3 i 1-4). Oni ochen 'raznye po urovnyu trebovanii! Morro i Bantova 1-4: po-moemu rebyonok dazhe ne dolzhen znat ', chto takoe tcifry k nachalu pervogo klassa, chtenie tozhe ne trebuetsya kak minimum do serediny pervogo toma (ispol'zuyut kartinki i uslovnye oboznacheniya). Est 'drugoi uchebnik (avtora ne vspomnyu) tozhe 1-4: tam s pervyh stranitc pis'mennye zadachi i zadaniya (yavno predpolagaetsya umenie skladyvat' i vychitat 'v predelah 10 i umenie chitat'). Peterson i Vilenkin vrode posredine. Analogichno s chteniem i russkim yazykom: do sih por vypyskayut bukvar 'i, sudya po vsemu, est' shkoly, kotorye s nego nachinayut (sootvetstvenno dazhe bukvy znat 'ne nuzhno). A est 'uchebnik s naborom tetradei (ochen' simpatichnyi, no avtora ne pomnyu) - tam k 1 sentyabrya 1 klassa deti tochno dolzhny chitat 'i pisat' (mozhet pechatnymi? Tak kak propisi vse-taki tozhe predpolagayutsya). I estcho odno soobrazhenie: to, chto dolgo uchat v 4 goda, v 7 let mozhno ob'yasnit 'za 2-3 dnya. Ya eto videla na primere svoih detei is chteniem, is matematikoi, is pis'mom: chto-nibud 'uchim- uchim- vdug ... stop. Prodvizhenie vpered stanovitsya ochen 'medlennym. Perestayom etim zanimat'sya, a cherez neskol'ko mesyatcev rebyonok shodu delaet eti zadaniya bez edinoi zapinki. A koe-chto ya prosto ne delala v rannnem vozraste. Naprimer, ya ne uchila starshuyu schitat 'dvoikami, troikami, pyaterkami, v obratnom poryadke. No let v 6 ona s etimi zadaniyami spravlyalas 'prakticheski s pervoi popytki. Poprosili - poschitala. Estcho so starshei dochkoi ne pisali v propisyah do 6 let (ya ne znala o sushaestvovanii doshkol'nyh propisei ili ih poprostu ne bylo). V 6 let kazalos 'by "sil'no otstali". No bukval'no cherez paru mesyatcev vse propisi byli pozadi (prichem ih mozhno bylo v kachestve obrazca vyveshivat '), i problema s obucheniem pis'my byla reshena. Mladshei vydala detskie propisi v 3.5 goda, no ne dumayu, chto ona nauchitsya akkuratno i krasivo pisat 'do 6 let.

26.12.2002 22:44:58

Моя дитина відвідує середньо-старшу групу (у нас в саду є ще підготовча), смороду там вівчають Цифри и рахунок в межах 10, Поняття "Стільки-скільки", "більше-менше", літери НЕ вчать Взагалі. Прописи Заповнюють Різні (СПЕЦІАЛЬНІ для дітей дошкільного віку), про пори року розмовляють, вірші вчать. Днів тижня не знають. У нас 3 дитини з нашої школи збіраються в 2003 р в школу - не знаю, як смороду туди потраплять при такій підготовці. У мене мама - вчителька в спец. англ. школі, вона мені сказала зразкові питання на співбесіді в 1 клас, ми, кроме програми саду, Звичайно, повінні ще займатіся-займатіся і ще раз займатіся: там питають и Розподіл слова на склади (назівають англ. слово, и питають, скільки в ньом складів), и питання. , Воскліцат. пропозиції, і пори року (намалюй якомога більше картинок-символ до кожного пори року), і багато чого ще.

26.12.2002 15:25:13

Дівчата, допоможіть, будь ласка, порадами. Синові дали місце в яслах. Три роки буде 1 жовтня. Хлопчик у мене - здоровань, говорить добре, може є сам (якщо подобається). Правда, на вулиці ще в памперсі і з самостійним одяганням погано. Мені дуже не хочеться віддавати його в ясла. Ходила до завідуючої сама, ходив чоловік. Місць в молодших групах поки немає (в нашому саду їх аж три). Я схильна їй вірити. При цьому каже, що я даремно смикати. За списком в нашій групі є Сережін ровесники (+ - три місяці) ...

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

Усім дуже дякую!! Сумнівів більше немає;).

20.03.2012 11:16:44

краще ясла, там дітей поменше повинно бути + меню краще, ясельної групи не дають алергенних напоїв і на другий сніданок видають фрукти :)

20.03.2012 11:06:39

Дівчатка! Допоможіть, щось не зрозумію. Доньці зараз 4,6 року. Ходить в середню садіковскіх групу-це вірно? Але є ще старша Садиковская і підготовча групи. Як моя дитина встигне все їх пройти (а хотілося б), якщо в школу вона піде з 6 років (за програмою 1-4)? І що робити?

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

Доньці 5 років, (жовтнева), ходить в старшу групу. Наступного року підготовча, в 6 і 10 - в сад.

25.10.2006 16:02:56

В такому випадку треба її в старшу перевести. Синові зараз 4,5, ходить в середню, в школу збираюся віддавати в 7,4.

24.10.2006 19:41:24

Підкажіть наскільки це реально? У кого був такий досвід - воно того варте чи ні? Як дитина звикала? Ситуація наступна - ми зараз в молодшої групи, за віком одні з старших (ми січневі 2006 року - практично всі інші того ж року багато хто з яких літні). Дитина розвинений, сама вихователька проводила діагностику сказала "Я навіть і не знаю що у Ігорка і питати, відповідає на все, аж до того, що проходять дітки в старших групах дитячого саду. Вам в школу ...

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

У мене дочка груднева. Були в аналогічній ситуації - в молодшій групі вона була найстарша і розвинена. На наступний рік просто перескочили через групу. Зараз їй 6, в підготовчій групі. Восени, в 6,8 піде в школу.
Як домогтися? Напевно, із завідуючою поговорити. Неправильно дитині після старшої групи в школу йти.
Якщо будуть місця в більш старшій групі, переведуть. Можливо, має сенс цей рік доходити в цю молодшу групу, а на наступний йти вже в старшу. А то нові вихователі, нові діти - стрес все-таки. А так - за літо відпочине, сад забуде :)

13.12.2009 15:22:29

я не перекладала, відразу віддала з дітьми 2005 року, мій правда і сам 2005, але 27 грудня - тобто майже на рік молодший, ніж деякі діти в групі.

11.12.2009 16:42:18

Сьогодні було рід. збори в нашій групі. У садку Тимур побігав, пограв. Поки матусі й татусі розмовляли з вихователями. Вообщем Тимуру все сподобалося. Але мені от не дуже подобається, що в групі (у нас Ясла) буде багато малюків. У деяких мам питала, діткам тільки в липні-серпні виповнилося 2 роки. А нам то вже в листопаді 3 роки. І нам програму зачитали, так все чому їх там збираються вчити, Тимур вже все знає. Добре, що є ще 3 дитини-наші ровесники, але правда тільки дівчатка ...

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

Обов'язково переводитеся в свою вікову групу, інакше дитина втратить все знання і навикі.Еслі група не різновікова, а ясельна, ніхто не буде займатися з вашою дитиною за окремою програмою.

06.10.2018 14:40:12

З нового він отримає спілкування) Мій тематичний в 4 роки книжки дітям читав в тиху годину) зараз цей пяті_с_половіной_летка за знаннями вже цілком в школу готовий), а ось зі спілкуванням проблеми ((тому навіть в групу постарше НЕ перекладаю, щоб вчився з ровесниками спілкуватися .

14.08.2008 2:07:41

Це тільки в нашому саду діти гуляють в таку погоду? -19 і вітер. Підкажіть, може є якийсь документ, де написано про прогулянки в саду? *** Тема перенесена з конференции "СП: посиденьки"

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

вчора 20 хвилин. сьогодні в сад не повели - захворів.

26.01.2012 9:13:44

Ви не хвилюйтеся, вихователі теж люди, причому стоять, на відміну від дітей. Довго не погуляють))) У нас в пон. гуляли, вчора була мерзлявая вихователька, взагалі не вийшли)))

25.01.2012 12:48:21

Вчора були збори, зав. дет. саду запропонував не дарувати дітям на Дні Народження подарунків, мотивуючи це тим, що наших дітей нині нічим не удівішь.Половіна батьків погодилася, половина промовчала, одна я виступила проти. До мене тут же підкотили батьки з Р.К, пояснюючи, що у їхніх дітей Дні народження влітку, а влітку вони сад не відвідують. Я все таки хочу схилити всіх до подарунків, так як знаю, що іграшка, подарована коханим вихователем буває дуже дорога для дитини. У мене прохання...

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

Я знайшла класний вихід з приводу подарунків. Я противник солодкого, своїм не купую і жалобного не підгодовую солодощами. Тому завжди коли йду в гості де є дитина, я заходжу в Галамарт, там багато всяких дуже дешевих іграшок для дітей. Про те мені подобається, що там багато корисних розвиваючих ігрушек.Те же пазли або мозайки, пластилін. а ще один раз купила дівчинці на 5 років таку штуку, там намальована принцеса і їй треба всякі бусинки і блискітки вклеїти на плаття. Вони в наборі йшли. Дівчатка пищали від захвату і вся компашка була на вечір зайнята рукоділлям. Так що на наступний день всім мамам довелося йти і купувати своїм донечкам таких принцес.

07.05.2018 11:08:15 Мені здається дуже корисно подарувати м'яч-трансформер FLAT BALL для ігор на природі. Під час польоту він перетворюється в тарілку. (Подивіться приклад [ПОСИЛАННЯ-1] ). Також і дівчаткам і хлопчикам підійдуть мавпочки BEARSFRIEND, вони інтерактивні та прикольні [ПОСИЛАННЯ-2] Хммм що ще? І ще дуже подобається світиться конструктор [Посилання-3] він теж все діткам підходить. Всі іграшки в районі 300-600 руб. Ну в Дитячий світ ще зайдіть. Там повно всього) напишіть яка ідея вам сподобалася)) 22.03.2018 10:47:00

Дівчатка, накидайте як можна назвати групи в садку, щоб була одна загальна спрямованість і щоб їх можна було обіграти в оформленні

Підкажіть, будь ласка, як в дитячих садах відбувається поділ на групи в залежності від віку. Проблема в тому, що Микиті в листопаді 12 буде 4 роки, я маю на увазі, що він повинен піти у середню групу, завідуюча переконливо наполягає, що моїй дитині краще буде в молодшій, в якій є діти на півроку-рік молодший і тільки двоє його віку .

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

У багатьох садках розподіл на групи до старшої відбувається не від 2х до 3х, з 3х до 4х, а з 2.5 до 3.5, з 3.5 до 4.5. Так що вам в середню. От саме в старшій, або вже точно в підготовчій вирішується питання, чи сидіти дитині "другий рік" в групі чи ні. Найчастіше листопадові малюки чудово справляються поряд з квітневими або березневими ...
Думка завідуючої може бути упереджено саме через кількість діток в тій чи іншій групі. Як правило, середні групи більш переповнені, ніж молодші або ясла. Тому що в 4 роки (і до чотирьох) більше в процентному співвідношенні малюків відправляється в дитсадок, ніж в 2-3 роки.
Пишу не голослівні, моя мама вже 30 років в дитсадку працює.

05.08.2002 12:56:54

У мене лютнева дівчинка. У минулому році пішли в сад з вересня (вперше) і потрапили в середню групу (було вже 4,5). Проблем не виникло, хоча вона вже вміла читати, писати, багато всього знала, чого не знали інші діти (ніхто). Цього року нас переводять відразу в підготовчу групу, тому що цілком ймовірно це наш останній рік в саду.

02.08.2002 11:11:59

Будь ласка, порадьте, для дітей 5-6 років (старша група) які краще взяти зошити по - математики - розвивати мову - навколишнього світу? Якось дивно, що у нас в саду нічого не радять. Виховательці практично все одно, каже, що так чи інакше всі ці зошити дуже схожі. І все таки. Будь ласка, допоможіть визначитися з вибором! Спасибі всім, хто відгукнеться!

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

з математики у нас була Петерсон, для дошкільнят там 2 книжки "Раз-сходинка, два-сходинка" і "ігралочка" Зараз не пам'ятаю яка на який вік :) ІМХО, це найпоширеніші посібники з математики для дошкільнят.
Навколишній світ у нас був Вахрушев "Здрастуй світ" він теж з 2-х частин складається.
З розвитку мовлення начебто не купували нічого ... Розповіді по картинках вони укладали угоди й вірші вчили.

24.09.2009 9:30:26

дівчата, сооріентіруйте, де можна подивитися: коли дітей починають навчати читання (буквах), коли рахунком (до скількох і в якому віці). Маю на увазі Звичайні програми, а не ранній розвиток (типу з пелюшок) ... спантеличив: рахунок до 10 в якому возрастетдолжни вміти, а до 20 - повинні іліл це так, бажано, але не обов'язково ...

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

У першому класі вони ще цілий рік до 10 вважають ...

11.12.2008 19:49:31

сама вихователь (за освітою вчить поч класів) .смотріте читати за програмою ви не повинні але зараз без цього в хорошу школи не возьмут..возьмут в звичайну і в слабкий класс..чітать можна починати вчити десь за пів года..еслі індивідуально за 2 місяці вже почне по складах потихеньку ну і час потренуватися, що б себе впевнено почувати ..
вважати: приблизно в межах 20 в залежності від школи (вимоги до вступу краще пізнати в конкретній школі) .. вміти вирішувати елементарні завдання (било3 додали 2 а відняли 1 ..) завдання на логіку, склад чісла..напрмер 5ето 1 і 4 5 це 3 і 2..і т.д ...
розвиток мови: по темам мебель..посдуда, тварини (які хто де джівёт ..детёниші) .Адреса і т.д ..
окр світ: дні тижня .погоду .. зміни в природі ...
це все впринципі повинні давати в саду на теперішній программам..но я б порадила будинку самої опрацьовувати з дитиною ці теми..щтріховку писати (зошит у велику клітку) цифри прімери..ой тут все не перечіслішь..еслі цікавлять конкретні питання з підготовки або за програмами .. пишите відповім ..

10.12.2008 00:42:01

Дівчата, у вас в саду вже проходять хоч якісь заняття? Особливо цікавить заняття для молодших груп (3-4 роки). У нас поки що нічого немає, один раз музичне заняття було (за 2 тижні) і сказали форму купити до спортзалу і басейну. Син увесь час говорить, що в сад не хоче ходити, тому що нудно :( А коли взагалі вони починають? Вообщем розкажіть будь ласка які заняття в ваших садах проходять.

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

У нас поки тільки музичні та фіз.занятія почалися. І одне з екології було (в живому куточку). Басейн поставили в графік, але поки перенесли, до тих пір, поки опалення не включать. За день, ліплення та ін., Здається, з понеділка починаються, судячи з того, що до понеділка треба всю расходку принести.

20.09.2007 22:50:57

Всі заняття почалися, з 15 сент

20.09.2007 17:55:16

Підкажіть, що краще, коли дитина найстарший в групі або наймолодший. Нам 2,5 зараз, ходимо в групу, правда перший день сьогодні :), де дітки від 2 до 3-х років, але у вересні, тим, кому виповниться 3 роки переведуть в іншу групу з 3-х до 4-х. А нам в сентяб. буде 2г 9 міс і ми залишимося тут найстаршими! Що краще, поговорити з заведующ і попроситися в старшу групу або залишитися в цій. Не знаю, як бути ... Порадьте. Дочка добре говорить, може все б'ясніть, з дітьми спілкується ...

Читати всі Обговорення и Залишити коментар

ми віддали в старшу. нам 2.9

17.05.2007 23:18:54

я думаю краще бути молодшим і тягнутися до старших, ми теж у вересні підемо зі своїми 2,7, будемо теж по ходу молодшими в групі, але це для мого пацана краще однозначно - він якось за версту чує хто молодший, хто старше і молодших норовить поображатися, а старших поважає і з задоволенням грає на рівних з ними.

16.05.2007 16:07:25Побудуємо Потьомкінський дет сад?
А що з ногами тоді будемо робити?
Підкажіть чи можна мені влаштуватися в дитячий сад вести фізкультуру, якщо я пройду курси дитячого фітнес інструктора і отримаю лезензірованний сертифікат?
Або ж для цього обов'язково педогогіческого освіту?
Що ви відчуваєте, зрозумівши, що тепер змушені більшу частину часу проводити в цьому племені і жити за його законами?
Шок?
Підкажіть, в разі сильної істерики, як заспокоїти дитину вночі?
І що там буде робити моя дитина серед дітей, які вже щільно готуються до школи (моєї в червні тільки 4 роки буде)?
Що це за поправка?
До Вас безкоштовно приходила няня цілий рік на 6 годин на день щодня ?

Часы работы

Вторник – cуббота: 12:00-22:00
Воскресенье - понедельник: выходной